Nature, in the broadest sense, is the actual world or universe. “Nature” can allude to the peculiarities of the actual world, and furthermore to life overall. The investigation of nature is an enormous, if not by any means the only, part of science. In spite of the fact that people are important for nature, human movement is many times perceived as a different classification from other regular peculiarities.
ପ୍ରକୃତି ଦେଇଥିବା ଜିନିଷ ପାଇଁ
କଦାପି ଗର୍ବ କରେ ନାହିଁ,
କିନ୍ତୁ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କୁ
ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ଏକ ଶିକ୍ଷା ଦିଏ |
Prakruti Deithiba jinisha pain
Kadapi Garba Kare Nahni
Kintu Byabaharakarenku
Nischita Bhabare Eka Shikshya Dia .
ସୂର୍ଯ୍ୟ ବିନା ଆଲୋକର ମୂଲ୍ୟ ନାହିଁ,
ସେହିପରି, ପ୍ରକୃତି ବିନା,
ଆମର କୌଣସି ଅସ୍ତିତ୍ୱ ନାହିଁ |
Surjya Bina Alokare Mulya Nahni
Sehipari,Prakruti Bina
Amara Kounasi Astiotwa Nahni
ପବନର ଗର୍ଜନ, ପକ୍ଷୀମାନଙ୍କର ଚିତ୍କାର,
ସମୁଦ୍ରର ଶବ୍ଦ, ଜଙ୍ଗଲରେ ନାଚୁଥିବା ମୟୂର,
ସେମାନଙ୍କର କୌଣସି ମୂଲ୍ୟ ନାହିଁ,
କାରଣ ପ୍ରକୃତି ଅମୂଲ୍ୟ ଅଟେ |
Pabanara garjana ,paksheemanankara chitkara
Samudrara shabda,jangalare nachuhthiba mayura
Semankara kounasi mulya ate
Karana Prakruti amulya ate.
ପ୍ରକୃତି ଜୀବନ୍ତ ଜୀବନର
କଳା ମଧ୍ୟ ଶିକ୍ଷା ଦିଏ,
ଗଛ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ହେବା ପରେ
ମଧ୍ୟ ଦ୍ରାକ୍ଷାକ୍ଷେତ୍ରକୁ ଆଶ୍ରୟ ଦେଇଥାଏ |
Prakruti Jeebanta Jeebanare
Kala Madhya Shikshya Die
Gachha Shaktishalee Heba Pare
Madhya Drakshyakshetraku Ashraya Deithae
ପୁସ୍ତକ ଏବଂ ପ୍ରକୃତି ଅପେକ୍ଷା ଭଲ,
ବନ୍ଧୁ ଦୁନିଆରେ ଆଉ କାହା ପରି ନୁହେଁ |
Pustaka Ebam Prakruti Apekshya Bhala
Bandhu Duniare Aau Kaha Pari Nuhne